Referent contabil cu atributii de Resurse Umane
CANDIDATUL IDEAL:
- Studii superioare de specialitate;
- Experienta in activitate minimum 2 ani;
- Cunostinte operare PC (cunoasterea programului WinMentor constituie un avantaj);
- Spirit organizatoric, rigurozitate;
- Capacitate de respectare a termenelor limita;
- Capacitate de sinteza, atentie la detaliu;
- Disponibilitate la program prelungit;
- Permis conducere cat. B;
- Cunostinte limba engleza.
RESPONSABILITATI:
- Verificarea intocmirii corecte a documentelor primare;
- Inregistrarea tuturor operatiunilor contabile lunare pana la nivelul de balanta in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Reconcilieri contabile pentru aria sa de activitate;
- Intocmirea de situatii lunare pentru clienti si furnizori;
- Corespondenta cu tertii, pentru asigurarea corectitudinii datelor si documentelor transmise;
- Respectarea termenelor de inchidere lunare;
- Intocmirea, inregistrarea, derularea si incetare Contractelor de munca (colective si individuale) in conformitate cu Codul Muncii;
- Eliberarea de adeverinte necesare salariatilor;
- Intocmirea si transmiterea Registrului General de Evidenta al Salariatilor in format electronic conform HG;
- Transmiterea locurilor de munca vacante si ocuparea acestora catre ANOFM;
- Executarea altor lucrari privind evidenta de personal, la solicitarea superiorului direct;
- Toate sarcinile mai sus mentionate se vor realiza pentru societate, clientii societatii si colaboratori.
BENEFICII:
- Pachet salarial motivant corelat cu performanta;
- Posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale.