Cariere

Referent contabil cu atributii de Resurse Umane

CANDIDATUL IDEAL: 

- Studii superioare de specialitate;

- Experienta in activitate minimum 2 ani; 

- Cunostinte operare PC (cunoasterea programului WinMentor constituie un avantaj); 

- Spirit organizatoric, rigurozitate; 

- Capacitate de respectare a termenelor limita; 

- Capacitate de sinteza, atentie la detaliu; 

- Disponibilitate la program prelungit; 

- Permis conducere cat. B; 

- Cunostinte limba engleza. 

RESPONSABILITATI: 


- Verificarea intocmirii corecte a documentelor primare; 

- Inregistrarea tuturor operatiunilor contabile lunare pana la nivelul de balanta in conformitate cu legislatia in vigoare;

- Reconcilieri contabile pentru aria sa de activitate; 

- Intocmirea de situatii lunare pentru clienti si furnizori; 

- Corespondenta cu tertii, pentru asigurarea corectitudinii datelor si documentelor transmise;

- Respectarea termenelor de inchidere lunare;

- Intocmirea, inregistrarea, derularea si incetare Contractelor de munca (colective si individuale) in conformitate cu Codul Muncii;

- Eliberarea de adeverinte necesare salariatilor;

- Intocmirea si transmiterea Registrului General de Evidenta al Salariatilor in format electronic conform HG;

- Transmiterea locurilor de munca vacante si ocuparea acestora catre ANOFM;

- Executarea altor lucrari privind evidenta de personal, la solicitarea superiorului direct;

- Toate sarcinile mai sus mentionate se vor realiza pentru societate, clientii societatii si colaboratori.


BENEFICII: 

- Pachet salarial motivant corelat cu performanta; 

- Posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale.