O afacere are foarte multe criterii de îndeplinit pentru a se transforma dintr-una promiţătoare într-una de succes. În ciuda unei idei geniale, a viziunii inteligente a fondatorului, ea se poate ruina dacă sunt neglijate unele componente în aparenţă minore. Noi suntem cei care vă putem spune, cu profesionalism şi promptitudine, ce se întâmpla cu banii dvs. şi cu profitul companiei. Noi suntem cei care avem grijă ca partea de documentaţie a activităţii companiei, adică finanţele şi contabilitatea, să fie întotdeauna în ordine, să reflecte realitatea, să vă ajute să vedeţi cu precizie încotro vă îndreptati şi care sunt paşii de urmat. Experienţa şi diversificarea activităţilor din sectorul economic ne-au determinat să ne diversificăm serviciile, astfel încat să putem acoperi toate nevoile dvs.
Contabilitate de gestiune
Contabilitate financiara
Consultanta fiscala
Fiscalitatea trece printr-un proces de continua schimbare. A intelege fiscalitatea inseamna sa cunosti schimbarile care s-au facut de-a lungul timpului, sa cunosti legislatia actuala precum si potentialele modificari viitoare. Suntem constienti ca pentru a-si pune in valoare intregul potential ca organizatie, clientii nostri au nevoie de servicii adaptate nevoilor lor, tocmai de aceea le oferim experienta si cunostintele noastre, intr-un mod proactiv si obiectiv.
Serviciile noastre includ:
• Servicii de consultanta privind impozitarea directa si indirecta;
• Consultanta privind impozitul pe venitul rezidentilor si nerezidentilor;
• Consultanta privind impozitul cu retinere la sursa;
• Identificarea taxelor aplicabile pentru afacerea dumneavoastra;
• Asistenta in indeplinirea obligatiilor fiscale;
• Identificarea oportunitatilor fiscale si implementarea acestora;
• Audit fiscal;
• Asistenta pe parcursul inspectiilor fiscale efectuate de catre autoritati;
• Asistenta pentru caile de atac impotriva deciziilor administrative.
Analiza financiar-contabila
Serviciile noastre de analiza financiara va ofera o imagine fidela a situatiei economice a companiei dmneavoastra. Solutiile oferite vor veni in sprijinul eficientizarii fluxului financiar si a imbunatatirii profitabilitatii.
Diversitatea activitatilor desfasurate de catre companii, atrage dupa sine necesitatea utilizarii mai multor indicatori economici printre care:
• Analiza ratelor de rentabilitate;
• Analiza structurii patrimoniale a companiei;
• Analiza lichiditatii si solvabilitatii;
• Analiza vitezei de rotatie a activelor;
• Analiza fluxurilor de trezorerie;
• Analiza pozitiei financiare a companiei;
• Analiza structurala a rezultatelor.
Trecand peste complexitatea acestor indicatori, sfaturile noastre va vor ajuta ca toate rezultatele indicatorilor sa va fie accesibile.
Resurse umane
Tinind cont de conceptul de Resursa Umana, care reprezinta un concept foarte larg, concept ce contine foarte multe subdomenii de activitate, societatea noastra a venit in intampinarea clientilor sai prin acoperirea partilor cele mai vulnerabile axandu-se pe serviciile de administrare de personal si Calcul salarii(Payroll).
Serviciile noastre de administrare de personal includ:
Audit financiar
Societatea noasta efectuaeza audit financiar in conformitate cu Standardele Internationale de Audit adoptate integral de Camera Auditorilor Financiari din Romania, audit ce consta în efectuarea unor verificari a situatiilor financiare, pe baza unor elemente probante solide ce permit o analiza riguroasa a sistemelor contabile si de control financiar intern. Astfel se poate stabili dacă acestea sunt adecvate spre a fi folosite în vederea intocmirii situatiilor financiare si pastrării unei evidente contabile corecte, determinandu-se în acelasi timp masura in care exista riscuri semnificative ce ar putea afecta pentru viitor atat patrimoniul, capitalurile şi rezultatul economic al companiei, cat şi siguranta operării afacerii in regim de continuitate.
Rezultatul activitătii de audit financiar se materializeaza printr-un raport de audit financiar.
Servicii juridice
Prin intermediul departamentului juridic va punem la dispozie urmatoarele servicii:
• Intocmire si modificari acte la Registrul comertului;
• Cesiune parti sociale;
• Suspendarea temporara a activitatii;
• Revocare administrator;
• Inregistrare marci, licente si brevete;
• Intocmire documentatie si urmarire creante;
• Suport la actiunile in instanta pe spete comerciale.
Evaluarea intreprinderii
Reprezinta un serviciu profesional, o activitate complexa realizata de o echipa de specialisti cu pregatire in domenii variate (economie, contabilitate, juridic, constructii, inginerie). Activitatea de evaluare este condusa de un expert evaluator, membru ANEVAR, evaluator de întreprinderi.
În cadrul procesului de evaluare sunt realizate rapoarte de evaluare pentru intreprinderi, proprietăti specializate,proprietăti generatoare de venit, societăti comerciale, hoteluri, restaurante, statii de benzina, cazinouri, teatre si cinematografe. Evaluarea activelor necorporale de tipul licentelor, brevetelor de inventii, modelelor si desenelor industriale, mărcilor, website-urilor, este parte componentă din procesul de evaluare a intreprinderii.
Rapoartele de evaluare de intreprinderi se adreseaza acţionarilor, investitorilor, personalului angajat al intreprinderii, creditorilor, institutiilor statului.